Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Monday, March 2, 2009

Backdated entry ;P

Ada banyak cerita yg ingin dikongsi, tp tak sempat nak diblogkan.. Ngee~

Kisah pertama

Ingat entry ini? Kuliah aku hari itu tamat lebih kurang 6.30ptg. Agak lewat juga tuh.. At that time, pewot aku sudah mula mendendangkan irama keroncong.. Hahaha.. So, ape lagi kan.. Zasss, pegi cari makan..

Nak makan ape yer ptg-ptg yg sejuk itu? Almaklum, skrg ni kan musim hujan. Asal ptg je hujan. Asal nak hujan je, mesti dah ptg.. ;P

So, tanpa berfikir terlalu panjang lama, aku gigihkan diri utk drive dgn membawa pewot yg berkeroncongan itu.. Mula-mula, ingat nak makan ini. Tp...

TUTUP LAA PULAK!!



Tak silap aku, sudah 3hari berturut-turut warung burger ini tidak beroperasi. Mak saje laa mencoba nasib, mana tau bukak ke kan ptg itu.. End up, aku makan ini saje..

MEE GORENG MAMAK



Di mana? Mana lagi klu bukan di sini..


Restoran paling dekat dgn warung tolak burger itu. Seberang jalan sket je. Malas aku nak pusing tempat lain.. :D

Owh, tidak lupa juga Teh Tarik kegemaran ramai.. Gambar sila google sendiri yer.. ;P

2 comments:

sayangibu said...

pssttt..lenkali ajak laa aku makan-makan tu...;p

Qaseh Iman said...

syam, hang amik PJJ ker?...amik course aper?