Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Friday, March 27, 2009

RM61.45

Despite of me, feeling like this, I really enjoy my lunch hour today! Retail therapy laa kononnyer nih.. ;P

Aku telah berjaya mengurangkan lagi duit (yg tak seberapa ada) dlm akaun sebanyak seperti yg tertera pada title di atas dgn berbelanja sakan laa sgt di Tes.co. Mcm byk sgt laa tu konon shopping barang. Ah ah ah.. Org lain shopping beratus2 pon tak kecoh mcm aku.. ;P

Mcm biasa laa.. Aku ikut saja kemana officemates aku pegi waktu2 lunch hour mcm ni. 2jam weih, takkan nak duduk melahu kat opis jek. Sementelah otak tgh serabuts ni, baik laa aku ikut diorang.. Dapat jugak refreshkan mata & kepala otak. Ahaks! Alasann.. ;P

Tempat keje aku mmg dekat dgn Gi.ant, Te.sco, K.4 & Ju.sco (ni jauh sikit laa.. ;P). Dekat2 pon still kena drive jugak okay.. Klu jalan kaki, hmm....

Byk jugak brg2 yg OFFER kat Te.sco. Aku membeli td pon kebanyakkannya utk anak2 aje. Aku punya takde. Takpe, yg penting aku happy ketika membeli.. *wink*

Ada ke org yg tak happy ketika membeli? ;P

3 comments:

cysev3n said...

nyampah tak kalau pi shopping barang yg .99 sen kat blakang.. contoh, 49.99.. bagi RM50 tak dapat balance sbb dah rounding adjustment?


/maaf la meraban kat blog hang.. ah ah ah.. mengong ni haa..

Qaseh Iman said...

hahah..best le ko sha..leh jejalan keliling alam lagi...

mamaDhea said...

Yan,
yer.. mmg nyampah!
akunyer total td (sambil tgk resit ;P) RM61.43.. tp dah rounding, jd ler RM61.45.. tpkan, rounding ni apply bila dia nak return baki je kan.. aku baru tau.. hahaha.. ingatkan masa scan barang tu dah rounding siap2..

takpe yan, aku pon mengong gak nih.. :D

qaseh,
best jugak.. tp klu ada duit xtra laaaaaagi best kan.. ;)