Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Friday, March 27, 2009

Sama, kan?

Masa dok godek2 gambar utk entry ini pg td, aku terjumpa (ter ? ;P) dgn gambar2 Dhea yg lain yg turut menarik perhatian aku..







Adik-beradik laa katakan...


Err, korang dpt bezakan tak yg mana kakak, yg mana adik? ;P

10 comments:

Zety Zin said...

tak dapat nak bezakan kalu tak telek betul2. yang atas tu dhea kan? ke mak salah? hihi.

rizza said...

yg atas dhea.. gambar bawah adik nye ..betul kan?

adinsa said...

uihhh..ni aku teliur nak tambah zuriat nih...hehe

::Umi Sufira:: said...

aku teka sama macam sis rizza...betulkan?

ms lola said...

Atas Dhea, bawah Adik. Betul?

Mama Adib said...

sama sama ha ha

tapi hadif ensem

mknace said...

hmmm
kiutt

Nuroll said...

they're so much alike ler....Isk! confuse!

mast@work said...

sweet aje.. tergolek2.. hehe

mamaDhea said...

zety,
tak leh beza ke? btol laa tuh.. ;P

rizza,
tepat dan padat! :D

adinsa,
so, apelagi.. takkan nak terliur aje? wakakaka.. ;P

mimi.
btol btol btol..

ML,
betul!

mama adib,
sama ek.. ;)
hensem kah? tang mana tue..

mknace,
mekaseyy..

nuroll,
tu laa.. tp takkan confuse kot..

mast,
sweet huh? diorang ni pe'el mmg lebih kurang jugak laa..