Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Friday, April 3, 2009

Tak kemana

Meriah mak baca The Gathering.. Niyang rapik Ni yg buat mak jeles ni CY.. Bila laa dpt jumpa korang ek.. ;P

Tghari td aku tak kemana. Mcm biasa, follow kawan2 sepejabat. Mula2 ke Gi.ant. Pastu, ke Te.sco. Har har har.. Mentang2 laa rehat 2jam, 2 tempat skali kitorang round. Harini aku tak beli apa pon sgt. Sempat beli minuman favourite Dhea jek.. Itupon aku teringat masa dah beratur kat konter. Berlari2 anak aku mencari.. Sib baik akak yg beratur blkg aku tu baik hati nak bagi aku masuk barisan semula.. Mekasihh akak.. ;)

Lately, anak dara aku suka sgt minuman ni.. Klu Calciyum Yogurt yg biasa tu, dia tak makan sgt. Setakat colek sikit2, pastu terbiar laa dlm petiais tu seminggu. Sungguh membazir! Tp, klu yg ini sehari boleh habis licin seme 4bekas. Ah ah ah..



Balik drp merambu td, aku nampak ada parcel atas meja. Yeeehhaaaaaaa! Sudah sampai.. *wink* *wink*



It's Kasihku Sayangku CD.. Kaler kuning lagi..
Mekaseyy byk2 nyah! You know who you are, rite? ;)
Ke ko nak mak tepek nama ko kat sini jugak? ;P



Nanti mak buat special entry utk review cd ni ek.. Tungguuuuuuuuu.. ;)

4 comments:

luvhaziq said...

warna kuning...meriahnya...

mamaDhea said...

luv,
tu laa.. takde lagi cd kaler nih.. ;)

Mrs Noba said...

anak saya plak tak suka calciyum yang itu. suka makan yg yogurt tu. mcm skang ni..dulu2 masa saya kecik2 dok bantai vitagen jer...

mamaDhea said...

tu laa MN.. kita dolu layan vitagen ajelah kanaa.. dah itu je yg ado.. ;)