Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, April 7, 2009

Skype vs Y!M

Which do you prefer? :D

For this time being, I prefer Y!M. Yer, mak mmg tak biasa berSkype nyah! Ok, dolu2 mak layanlah jugak Skype ni.. ;P

Dulu, bkn ke Skype ni menggunakan NO. ID instead of USER ID? Err, ke aku yg sengal tak tau? ;P To me mcm susah laa sikit nak mengingat nombor yg panjang2 ni. Sebab tu laa agak jaaaaaaarranggg menggunakan Skype. So, mak stick to Y!M ajo.. Sampai laa harini.. Keh keh keh!

Sehingga laa pada satu ketika, dlm tahun ni laa jugak.. Akibat terlalu obses kepoh nak berSkype dgn sorang blogger JB yg kini adalah seorang SAHM berjaya, maka, aku gigihkan jugak laa mendownload mende alah ni.. Besar tak besar laa nyah pengaruh nko kat mak ni hah! Kahkahkah!

Ok jugak rupenye Skype ni.. Ala2 Y!M laa jugak kekdahnyer.. Takpe2, mak akan godek2 lagi apekah features yg boleh digunapakai dlm Skype ni.. Eceh! *bluwekk*

Sementalah rakan2 Skype pon blom nak ado (ada 2 user je dlm list mak ;P), my priority tetap Y!M. Ah ah ah..

Ada sesapa yg sudi nak add mak dlm list? ;)



Add me to Skype



Kepada rakan2 Skype ku, SILA JGN CALL SAYE! PC kat ofis ni, deaf & mute.. So, klu call pon takde maknenyerr hokeh.. Ngee ;P

11 comments:

FAM said...

err..sy pun xreti nk guna skype. takat ni guna YM jek. kut kalau nak add sy, ni id nye. fatinairinee

Unknown said...

sama la. ada skype tapi nggak ret guna. rabun IT sungguh.

mamaDhea said...

MD,
awat sya search (kunun nak add laa nih) ur id takde eh.. :D

zety,
haha.. takpa2, pelan2 kayuh.. ;)

Rozy said...

sejak economy down nih.. department saya memang guna skype to the fullest tuk diskas things dengan big boss kat germany..
my ID annarozy

mamaDhea said...

rozy,
saya add awk.. hehe.. :D

Unknown said...

ID saya masturaazmi

tapi saya jarang pula on skype saya

~Umi.Sufira~ said...

Aku? Neither YM nor Skype...
Sebab
1) Ofis aku blog YM dan yang sewaktu dengannya...
2) Aku ada ID YM tapi macam tak koser nak invite balik suma orang yang aku dah ter lost pada ID YM yang lama...buleh?kekeke...

i.s.z.a.n said...

sila prosakan "SAHM yg berjaya" hahahahahahha

skype leh conf, YM aku xsure.

maya amir said...

arghhh...opis aku lagik teruk.. restrict internet terus skangg neh..nyampah tul... huhu.. die tak kasik internet, aku wifi terus..hohoho

MS said...

apa ym ko aku annajuhana he he

Rozy said...

mamadhea.. xder pun invitation...