Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, April 14, 2009

Saya dpt Degree! *wink*

Kesinambungan drp entry INI..

Saya dgn rasa besar hati nak amiklah DEGREE yg saya harap2kan selama ini. Alhamdulillah.. Syukran syukran.. Sijil ini saya perolehi kerana saya telah BERJAYA memberikan 100% susu terbaik dari ladang ;P, utk anakanda terchenta, Hadif Irfan..

Wlpon nasib saya agak baik berbanding rakan2 seperjuangan yg lain, bukan senang utk dptkan degree ini.. Ia memerlukan determination & commitment yg sgt2 tinggi.. Bkn setakat hangat2 taik ayam!

Semoga dgn berkat susuibu juga, Hadif akan membesar menjadi anak yg soleh dan berguna kelak! Berguna kpd keluarga, masyarakat dan negara.. Insyaallah..

Dan, semoga Hadif sentiasa dimurahkan rezeki utk menikmati susuibu..

So, skrg ni boleh laa mama UP kan sket lagi target, kan dik kan.. Nak up berapa? Erm, sethn setgh dulu kot dik, ek.. Let's do this togehter, okie syayangggg! ;)




13 comments:

::Umi Sufira:: said...

Congrats Sha!:)

mamaDhea said...

mimi,
mekaseyy.. ;)

dila~noor said...

wow!! bestnye..teruja..
semoge sy pun blh dpt degree tu jugak!..tp skrg da kantoi tgh jlnla..br nk up blk..huhu

Ina Hashim said...

Alhamdulillah...dah tercapai degree tu...leh dapat MAsters lak lepas nih

MommyDania said...

congrats! lps ni aim Masters pulak. ;)

Yan said...

semoga Sya sampai ke master, dan seterusnya PhD.. congrats on your degree!

herni said...

tahniah sya~!!! =)

Mrs Noba said...

congrats!

rizza said...

tahniah!!!!teruskan usaha anda!!!

Marisa said...

GO girl go!!!! me too..... skrg target nak phd lak!

mamaDhea said...

mekaseyy kawan2.. jom pakat2 grad in BFing.. tak kisah laa, diploma ke, degree ke, masters ke, Phd ke..

Mama Adib said...

wah aku adib dulu SPM jer kut.

yang 2nd ni bercita2 besar ni.

apapun tahniah beb, dah dapat ijazah

mamaDhea said...

mama adib,
ok laa ade gak SPM.. ekeke.. dhea dulu pon masuk kategori SPM gak kot..

utk yg 2nd ni, insyaallah bulih.. ;)