Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, April 9, 2009

My Profile Picture

I've been tagged by Marsha & MN. Thanks babes! ;)

  1. Letakkan gambar profile anda:



  2. Gambar ni aku cilok kat profile aku sendiri sebab aku tak jumpa kat mana aku letak original photo. Matteyy laa nak kena korek seme photo folder.. Dowh!!



  3. Terangkan maksud gambar itu:

  4. Itu adalah gambar anak sulung saya, Dhea Suraya.

    This picture was taken by Hubby, last 2 years. Masa ni kami aku tgh sibuk nak pack baju2 yg nak dibawa utk balik beraya di kampung Hubby nun kat Teluk Intan, Perak. Dlm pada aku tgh sibuk2 memilih & melipat baju2 yg nak dibawa, tetiba anak kesayangan aku ni masuk dlm beg tu. Apalagi, Hubby mak pon snap, snap & snap laa.. Siap soh Dhea posing lagik dlm beg tu.. Gila, dera anak sendiri sampai camtu skalik.. Kahkahkahkah!

    Owh yer, masa ni mak dah preggykan si adik.. Dah 3-4bln jugak laa masa ni..



  5. Kenapa pilih gambar itu:

  6. Masa mula2 saya register BLOG INI, itu antara gambar yg saya dah finalize (ewahh! ;P) utk letak kat profile.. Comeeyyy je mak tgk Dhea yg dok dlm beg tu sambil tersenyummm.. Kan? ;P



  7. Nak tag siapa?

  8. Sufira
    Mummy HnH
    Mommy Dania
    Miz_eda
    Dayah
    Maya Amir (buat tau! ;P)



Okeh, settle ek.. ;)





4 comments:

~Umi.Sufira~ said...

Mak sukak TAG nih! Nanti mak buat eh!:)

Marsha~ said...

boleh dibuka utk soalan kan?
berapa umur dhea masa ni? hehe

mamaDhea said...

Mimi,
buat jgn tak buat.. ;)

marsha,
sethn lebih rasanya.. ahahaha.. lupa ar.. tp pict. ni bln 10 thn 2007..

Mommy Harith Hannah said...

okeh, dah siap! ;p