Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, February 26, 2009

Terbiasa *Update*

Termasuk pagi ini, sudah 2hari Hadif di hantar ke taska TANPA DIMANDIKAN terlebih dulu seperti selalu.. Huhuhu.. Sungguh tak beshhhhh okeh!! Mcm ada yg tak kena je rasanya.. Almaklumlah, dah terbiasa..

Sejak-sejak musim hujan ni, aku mcm sekian kesian pulak nak mandikan Hadif pepagi mcm biasa. Ditambah pulak Hadif yg selsema (dan batuk). Laaaaaagii laa mak kesian tau.. Nak masak air, MALAS pulak nak turun naik. Hmm.. Sudahnyer, mandi kat taska je laa yer dik. Ekeke..

Esok mcm mana pula ek, nak mandikan ke tidak?


Update:
Pagi ini (Jumaat, 27/02/09) pon sameeee juga nampaknyer.. Huhu.. Hadif ke taska dgn membawa bersama special aromanya yg 'busyukkk masyammm' itu. Alahai, syiannn dia yer.. Apepon mama tetap syuke shiommm Hadifff.. Ngee ;)

5 comments:

::Umi Sufira:: said...

Adoi...aku tak pernah mandikan Syaura kalu nak hantar gi nursery pon dulu2...rajin btollah ko sha!

Qaseh said...

rajin tul ko sha..aku x pernah mandikan anak aku..biar jekk la mandi kat taska...x le mak dia tergopoh gapah...

Ealyie said...

Belikan heater beb.. Takpon kettle sebijk letak dlm bilik, buat mcm aku hari2..
Iris mmg WAJIB mandi b4 g umah nenek.. So, itulah caranya yg paling murah..;)

mamaDhea said...

Ni sebab dah terbiasa sejak Dhea kecik lagi laa nih.. Dhea kan dlu hantar kat babysitter. Mcm tak besh plak hantar anak kat org jaga dgn tak mandi padi bagai..

So, bila turn Hadif, wlpon hantar ke taska, tetap RASA nak mandikan jugak.. Wlpon pihak taska dah ckp byk kali, TAKPE KAK BIAR KITORANG MANDIKAN SI HADIF NI..

mamaDhea said...

Ely,
kettle aku rosak.. tu yg berchenta nak masak air tuh beb.. seblm ni mmg sediakan kettle khas kat bilik utk tujuan itu.. :D