Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, February 11, 2009

My kiddies!


Si kakak, Dhea Suraya..
Very energetic!!
Sweet & very thoughtful.. Telah diperakui oleh Jakim seisi keluarga ;)
Suka tlg mama, kan.. Ikut angin monsun dia jugak.. ;P
Tp, selalu buat mama naik hanginnnn..




Si adik, Hadif Irfan..
Suka & mudah tersyennyum.. Pantang diagah..
Sgt sgt manjerrr dgn mama.. Owh, dgn atok pon..
Dah pandai merajuk dah..
Suka golek-golek atas riba mama..
Ada org kata Hadif lembek, ye ke?! No lah! ;P



They are my kiddies.. My cute little angels.. Senakal mana pon anak-anak mama, mama tetap syaaaaaayang Dhea & Hadif okie.. Muachhhss!!! ;)

Syayangggg mama tak?! Mestilahhh syayangggg kan kan.. Syape tak syayang mama, mama tanak bawak dia pi Jahko Jusco.. ;P

3 comments:

Mama Adib said...

comelnya dhea
ehsemnya hadif

bestkan tengok muka anak2 kita sejukkkkk jer

Mrs NoeL KHairuLniZa said...

dhea ni ke yg ada misteri nusantara tu? alahai.. comelnya mcm tak sangka jer...

madamoiselleczar said...

dah besaq panjang anak2 hang beb...
tak lama lagi dah masuk sekolah bagai..sunyik la idup...huhuhu....mcm takut jek bila aku pikir anak2 aku satu hari nanti dah kawin bagai..tinggai le aku dua laki bini sunyik....huhuhu

p/s: pardon my hormones today ;p