Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, February 4, 2009

Entry khas utk abg tersyayanggg ;)

Mlm semlm, aku telah diberitahu satu berita gembira..

'Mana Lela, bang?'
'Kat atas, tido. Dia tak sihat sket..'
'Sakit ke?' <---- Sengal ek soalan aku ;P
'Lela pregnant.. Ni tgh mabuk-mabuk laa ni..'
'Pregnant?!!!!' <---- Aku pulak yg hover excited ;P
'Ha'ah..'
'Dah gi check kat klinik?! Ke check sendiri guna test kit tu?!'
'Dia check sendiri, 2x... 1st, 3hari lepas, +ve. 2nd time, pg td, pon +ve.. Bla bla bla...' <---- Terserlah kegembiraan di wajah abg aku tatkala bercerita.. ;)

Congratulations to both of you!!! ;)



Bertambah lagi laa nampaknya bilangan anak buah aku.. Hehehe.. Apepon Sya tetap tumpang gembira dgn berita yg sememangnya menggembirakan itu.. Sudah sekain sekian lama menanti (almost 2yrs, rite bro?!), akhirnya tercapai jugak hasrat utk menimang cahaya mata sendiri.. Asyik dok ngulit anak sedara je ye dak.. ;P


Semlm, aku juga telah mengkhabarkan berita gembira itu kpd Dhea.. Aku yg plak excited lebeyy.. ;P

'Dhea, Cik Man ngan Cik La nak dpt baby tau..'
'Baby syape?!'
'Baby Cik La, laa..'
'Baby Dhea?!' <---- Aik, nak baby jugak?!
'Dhea kecik lagi, mana ada baby'
'Adelah mama!'
'Mana?!' <---- Layannn... ;P
'Baby Dhea, baby doll..' <---- Kahkahkahkah!!


Aku explain lagi, dan lagi dan lagiiii.. Aku mmg suka explain panjang lebar. Tak kisahlah samada si Dhea ni faham ke tidak dgn maksud sebenar ape yg cuba aku explain pd dia. Sometimes, anak aku ni boleh faham tau.. Based on responses dia laa.. Not bad huhh!










Akhir skali..

'Baby Cik La ada kat dlm perut Cik La. Jadi, Dhea tak boleh ckp jerit-jerit tau. Nanti baby Cik La terkujut.. Syiannn baby kan..'
'Ok, Dhea ckp pelan-pelan laa pasyni..'
'Pandai laa anak mama kan.. Syini mama syiommm syikitt..' <---- Muachhhs!! ;)

No comments: