Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, February 3, 2009

Owh, tercabut sudah?!

Dhea dpt hadiah drp nenek. Yeahhuuuuu.. Pada satu hari tu, Dhea behave sgt seharian kat kedai nenek. Siap tlg mama & nenek basuh pinggan bagai.. So, nenek pon dgn besar hatinya telah membelikan Dhea sebiji Lappy Barbie. Murah je, 7hengget. Ekeke.. Seronot laa Dhea.. Semalaman dok pulun dgr muzik drp lappy baru dia tu je laa.. Bingit tinger weihh, tp aku tahankan aje laa kan.. Adik nak pegang pon tak kasik hokeh.. Takpe dik, nanti mama belikan toys lain eh..

Esoknye, ntah angin baik mana sudah bertiup kat Dhea ni, dibaginyer si Hadif pinjam lappy baru dia tu.. Tgk ape sudah jadik dgn lappy Dhea..


Ini adalah skrin lappy Dhea.. Err, mana 'badan' lappy nih?!























Owh, itu pon diaaaaaa... Eh, tercabut sudah?! ;P




Suprisingly, Dhea tak ngamuk pulak bila si Hadif dgn selambanye telah mencabut skrin lappy dia tuh. Instead, Dhea ckp mcm ni kat atok...

'Takpelah tok.. Nanti atok belikan Dhea kongputer ang (yg ;P) baru eh. Ang (yg) dah tercabut ni bagi Hadif je laa...'


Kehkehkehkeh! Bijak, bijak.... ;P


Ingat nak upload satu video Hadif tgh baiiiiik punya joget layan muzik lappy Dhea.. Tp asyik error manjang!! So, cancel laa.. Buat tension haku jerghs..

2 comments:

rizza said...

looo parah le
leh mintak beli lain,.....

amboi2 ini budak kicik manyak cerdik looooo

liwaniel said...

hadif pun nak main laptop jugak ye..sampai tercabut dibuat nye