Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, June 30, 2009

Phewh!!!

Aku baru keluar dari bilik bos ni..


Hati masih lagi dag dig dug..


Jantung masih lagi mengepam darah dgn kadar er, ntah. Tapi yg pasti, sgt cepat.. :P


Jari2 tangan juga masih lagi sejuk & menggigil.. :D


Yaa, rasmi sudah perletakan jawatan aku di syarikat ini. Actually, since last week lagi aku masih berkira2 utk tender. Tapi, baru hari ini aku merasa sedikit kuat utk meletakkan surat keramat itu di atas meja beliau.. Phewh! /sweat


Soalan pertama yg keluar drp mulut bos aku tadi,

'Why Sya*****? You're not happy here?'


Sayang jugak bos kat aku ea... /wahaha




10 comments:

Nina said...

dah berenti da???da dapat kije dah??ke jadi suri umah??besnyerr

i.s.z.a.n said...

ko dpt keje tu eh? congrats babe. aku masih meneruskan misi mengepam dan menjerut badan mcm org xde keje nih.

Diver Mom said...

oh.. kerja itu dapat ya..? alhamdulillah.. tahniah! :)

erm.. actually kenapa quit ya..? :)

Anonymous said...

yeah... sya...! apa2pun i wish u the best of luck. semoga impian utk berkawad dgn hubby selalu dimakbulkan... amin....! adakah... aku pun akan mengikut jejak langkah mu...?

mamaDhea said...

nina,
yer, saya dah benti.. :D
masih kija, tmp kat tempat lain la.. hehe.. blom cukup syarat lagi utk jd surirumah sepenuh masa.. :P

iszan,
alhamdulillah dpt.. mekaseyy..
takpe, teruskan misi ko tu.. ko pon ada wat freelance kan.. :P

zuhaini,
yer, saya dpt kerja itu.. :D
mekaseyy..

saya quit sebab, err, sebab dpt offer lain yg lebih best.. ok? :D

nelcy,
mekasih beb.. impian utk berkawad tu tak nampak lagi laa.. apepon, belasah je dulu keje yg nih.. :D

aik, ko pon nak benti ke? hmm..

abang mat said...

:) hi salam perkenalan. blog ini best. banyak2 info2 berguna dan menarik. kunjungi blog saya juga ya

Mommy Harith Hannah said...

Congrates beb!

Semoga penghijrahan ini, yg terbaik untuk korang sekeluarga. Amiin! :)

p/s : Tetibe lak ayat jadi skema. Ekeke.

mamaorg said...

hai..igt lagi dkt awak sbb nama anak kita kan sama..dhia. tapi kin segan nak tegur sbb awak glamer la.hihi-kikin

mamaDhea said...

harharhar,
best ek? tang mana laa yg best tu ek..

arnie,
mekaseyy.. aku pon harap mcm tue! ;)


p/s: bkn ko mmg skema ke? :P

mamaDhea said...

kikin,
sib baik laa awk ingat.. ingatkan lupa dah kat kita.. sob sob..

ala, takde glamernye.. biasa2 jugak.. takyah segan2 ek.. :)