Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, June 24, 2009

Sepetang di taman permainan

Petang2 lepas keja saya akan ke taman permainan berdekatan dgn Taska Saleha, taska lama Hadif. Seperti yg pernah saya war-warkan dlm entry seblm ini, tiap2 petang saya akan tunggu Hadif kat situ.

Pada suatu petang, kami 3 beranak dgn sabarnya menunggu ketibaan Hadif. Sementara menunggu tu, sempatlah Dhea bermain berhabis-habisan (mcmlah lepas ni takkan jejak kat playground tu lagi :P)..

Mcm biasa, tugas saya adalah meng'capture' moments yg saya rasakan sesuai utk diabadikan.. Ini antara yg dpt saya capture petang itu..



Kena amik dari jarak jauh baru dpt snap gambar penuh playground..



Dhea yg sgt2 energetic.. Org lain naik guna tangga, tp Dhea? Hmm..



Ini adalah pasangan anak beranak.. Yg berbaju biru tu anak (down sindrom) & yg berbaju pink tu emak.. :D



Last but not least....




























Ingatkan si anak je yg syok nak main2 kat playground tue.. :P




4 comments:

Shyda luv Radzak said...

owh..bukan setakat Dhea yang lepas tension tuh...huhu

Jade said...

wah.. maknye join sekaki.. :P

Emma said...

yg last tu apaknye lepas geram kan?? :P

-mama emma-

Diver Mom said...

ahahha... cute la dhea nih.. :)

wah.. best tu! main jongkang jongkit! :)