Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Monday, June 1, 2009

Calling for Umi Sufira!

Nyah, ni utk ko..

Actually, sama je mcm ape yg KNVogue dah ajarkan sebelum ni. Since ko dah nangis2 mcm nak rak tu, aku tepekkan script yg aku paste kat blog aku plak eh.. Dah dah.. Jgn naness naness lagik eh.. Cuba sampai berjaya! /hihi



Klu mengikut tutorial kat link yg KNV dah mention aritu, the best place to insert this code is right before /head tag.

Mcm yg aku buat, aku paste script tu btol2 seblm tag /head tuh.. KNVogue plak, dia letak script tu btol2 bawah tag head.. Maknanya, tak kisah laa ko nak letak kat mana asalkan between kedua2 tag tue.. Ok?




4 comments:

~ As ~ said...

nak cilok blh??? :d

~Umi.Sufira~ said...

Nyah, nak jarakkan ke tak payah dari head tuh?

Diver Mom said...

oh.. gitu rupanya ya..? :)

mamaDhea said...

As,
buleh buleh.. ;)

Mimi,
tak kisah.. tp aku prefer jarakkan satu line supaya senang bila2 nanti nak check balik ker.. biasanya, mana2 new script yg aku add dlm template HTML tu, aku jarakkan sebaris dua..

Zuhaini,
ya.. begitulah.. ;P