Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, June 11, 2009

Peace!

Sejak bila plak peace kena guna 3 jari? :P



Awal bln aritu, kami bawa Dhea ke kedai utk cantas rambut dia. Oh, seblm tu (bln lepasnya lagik) Dhea dah tobek cantas sendiri rambut dia. Ishhhh, sabo aje laa kan dgn anak dara nan sorang nih!! Mak aku kata, segenggam jugaklah rambut yg Dhea tobek tue. Dah ala2 layered plak klu tgk sekali lalu.. Tp, layered yg sgt2 menyakitkan pandangan mata aku.. /omg



Bahagian tepi



So, gitulah hasilnya.. Mmg takde pilihan lain selain kena potong pendeklah jugak kekdahnyerrr... Eii, mama baru berangan nak belikan klip2 rambut yg kiut miut.. Potong stim laa kakak nih..

/XD

Jom layan gambar lagi.. 2 keping jergh! :P


Ecececehhhh!



Ahahaha.. Malu laa tue konon.. :P




8 comments:

Mama Adib said...

comelnya anak dara hang

mamaDhea said...

comel ke? hehe.. macihh..

plus notty (jgn lupa.. :D)

::Umi Sufira:: said...

Rambut tobek yang kau maksud kan itu, rambut yang aku tengok haritu kah?

mamaDhea said...

ha'ah laa mimi.. sekali pandang mcm ok, kan.. tp, aku dok hari2 pandang, sakit mata okeh! :D

Nuroll said...

sya, cuti2 skola ni anta la si dhea ke rumah akak...geram plak kak N tgk...isk...rasa nk geget jer...anta si hadif skali...

Anonymous said...

btol ni kak N??? bak sini alamat.. ahahaha.. jgn nyesal plak.. diorang ni mmg lain 'sikit'.. :P

~mamaDhea~

Hanz said...

Sya, nampak bulat sesangat Dhea potong rambut pendek! Pipi tu macam buah tomato masak ranum, rasa nak gigit jer! He,he..

Marsha~ said...

dia tak botakkan rambut dia dah cukup baik... hehehe..