Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, June 18, 2009

Kesian, Mama Hadif kempunan...

Sebenarnya gambar2 ni diambil bukanlah semata2 kerana ini. Dah alang2 kena dgn tema utk bln Jun, maka, aku pon pasang niat utk join the crowd. Taaaaapi, baru harini aku perasan yg contest itu sudah pon ditutup utk penyertaan.. Hinshhhh, mcm mana aku boleh lupa nihh.. Tensi tensi..

/XD

Demi mengubat kelukaan kempunan, aku nak tepekkan jugak gambar2 yg aku dah snap..









Ok tak Hadif in RED? :D Last but not least...






























Gambar yg ni klu jadi mesti cun meletoppppps.. Ngee.. :P





P/s: Maaf, kualiti gambar agak kurang memuaskan.. Mak snap guna henpon jeghhh.. :P

8 comments:

Anonymous said...

hai salam pknalan!!!...nama ank sama la...:)

Anonymous said...

bulatnyer hadif ni! meh auntie picit meh :p rambut dia mmg kuning eks beb? mcm mat salleh tuh...hihihihihi...
p/s: alia kim salam kat hadif :p

Yan said...

ni pasal contest baby in red tu ke??? lor termiss plak yer..

eh ade tema ikut bulan ke?? klu camtu baguihla.. coz tema merah aritu anak kite tak join.. takde baju mewahh

Marsha~ said...

fotostat muka dhea, fotostat gak muka kau nyah... ish menantu aku ni suka posing tayang gigi.. geram aku neeeeeeeeeeey!

izzahazfar said...

kak..kalau akak tengok..
rambut hadifkan sama la rambut ngan anak saya raziq..
sungguh comel la...1

Fiza Rahman said...

Salam singgah mamadhea, ala...tomeinya hadif :-)

Emma said...

eeeeeeeeee dimple dieeeeeeeeee... geremmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

-mama emma-

maya amir said...

hehe.. kempunan ye.. takpe2.. amek tempek kat blog pun kire dh ok dah ni.. dari aku yg tak update2.. kekeke