Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Friday, June 26, 2009

Menu malam ini

Aku masih tercari2 menu utk makan malam kami malam ni. Nampaknya masih blom jumpa resepi yg bisa bikin aku terliur. Haih.. Ada jugak yg back to basic ni kang.. :D Tp, 1 menu sudah confirm.. Will see.. /wahaha

Btw, ini adalah menu kami malam semalam..



Gelama ikan duri Masak Taucu



Dan,

Bayam Masak Air



Semua menu di atas adalah atas permintaan Hubby terchenta.. Owh, tidak lupa juga my signature dish, ikan goreng asam pedas. Ini mmg lauk spare, in case tak cukup ke kan.. :P




5 comments:

Ms Lola said...

Seingat aku, aku tak pernah jumpa ikan gelama 'basah'. Yg aku ngap selama ni, ikan gelam pekasam. *kecuq*

Shyda luv Radzak said...

hai..sodap boto lauk2 tuh..semua my favourite gak tuh...

KO-KO SKBJ said...

hai..slamat berkenalan..bestnya masakan dier..rasa nak cuba jer....jangan lupa follow blog diana yer..miena-dieana.blogspot.com..kiter suka baca blog dia...thanks

mamaDhea said...

Ms Lola,
aku plak tak penah makan ikan gelama pekasam.. :D

shidaradzak,
mmg sodap.. hubby tambah nasik 2kali.. :D

dieana,
hai.. selamat berkenalan jugak..

nanti kita jenguk2 blog awak plak ek.. thanks.. :)

cpapalove said...

Jemput makan.... gappppp.....