Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Monday, June 8, 2009

Mengidam

CD ini antara yg terawal aku beli selepas BG..



Setahun yg lepas, harga dia tidaklah seperti skrg ni. Lgpon, masatu aku loaded laa sket. Keje kat site ofis, dpt laa elaun site. Pastu, OT berjam2 lagik.. Mmg masyuk laa time tu.. Taaaaaapi, keja pon masyuk jugak okeyy.. Selagi bangunan tu tak siap, selagi tu ade aje laa ammendment.. :P

Skrg ni, aku tergila2kan (mcm laa aku yg nak pakai.. :P) yg ini pulak..



Kedua2nya adalah berbeza dari segi material, wlpon ia brand yg sama. CD yg 1st tu, outer layernya adalah minky. Yg bawah plak outer layernya printed PUL sahaja.

Picts courtesy from here.





P/s: Sedar diri sket Sya oiii.. Poket dah rabak pon ada hati lagi nak beli CD?!!!

4 comments:

Zuhaini said...

wah.. cute la! :)

(mahal, kan CD nih..? kalau lah murah... kan best!) :)

Sayang.Ibu said...

nyahhhh..mmg sangat cantik... secantik uang yang bakal terbang melayang2..ahahahhaaaa... ;p

Marsha~ said...

kau nak CD anak aku tu tak??? aku tak pakai pun nyah.. membazir je.. tapi aku tatau nak let go berapa.... nak??

mamaDhea said...

zuhaini,
cute huh? :)

intan,
ahahaha..

marsha,
nak nak nak..