Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, June 23, 2009

Mencuba di dalam gelap

Klu CY3.5 berjaya menguji skillnya dlm gelap, tetapi saya tidak. Wlpon skill yg dimaksudkan adalah berbeza, saya tetap tidak berjaya.. /XD

Mula2, saya cuba tangkap tanpa menggunakan flash.. Ini hasilnya..



Saya panggil gambar merah :D



Kali ke-2, saya onkan function flash, ini pulak yg terjadi..



Aksi menutup mata oleh Hadif.. Silauuuuuuu daa.. :P



Tak puashati, saya nekad cuba lagi.. Sebelum tu, saya sempat berkata, 'Adik, senyum.. Mama nak amik gambar ni..' :D



Senyuman terpaksa.. :D



'Adik, yg ni last okeyy..'



Muka lega sebab dah abis seksa.. Senyuman pon lebih ikhlas.. :D



Adakah saya seorang mama yg kejam? Nguahahahahaha.. :D





P/s: Gambar2 adalah hasil tangkapan menggunakan henpon sajor.. Bila laa dpt sambar satu pns ek.. Haih..

5 comments:

Zuhaini said...

cantik juga guna handphone.. haha :)

alahai cutenya..

Marsha~ said...

hala hala halaaa.. menantu aku ni mmg anak yg soleh.. kena buli pun senyummmm jers.. gigi dia banyak.. tak menggigit ke time menetek tu?? seriaaauuu aku tgk..

CY3.5 said...

weeee.. mak amik gamba dalam gelap, ala2 gambar macam Seekers plak :P

mamaDhea said...

zuhaini,
cantik... esp. gambar merah tuh..:D

marsha,
mak ni nampak je kejam, tp hati baikkkkk tau esp. ngan bakal2 menantu.. :P

hadif tak penah geget dgn sengaja laa nyah.. klu tergeget tu penah laa sesekali.. tp, takdelah sampai dia bantai geget jugak bila dgr aku dah jerit2 tuh.. hehe..

CY3.5,
lepas baca entry CY semlm, terus teringat gambar2 ni.. ahaks!

izzahazfar said...

GIGI BANAYK TU...COMEL JAK!