Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, June 4, 2009

Santai

Jam pc aku dah 4.34ptg. Kang 5.30 dah nak balik.. Dari pagi tadi sampailah skrg, aku tak sentuh langsung drawing. Ini baru btol2 makan gaji bute.. Kahkahkah! :D

Ofis aku agak sunyi hari ni.. 2org engineer harapan kompeni cuti serentak. Hammikkk!! Mentang laa cuti sekolah.. Ahahaha.. Takpe laa, diorang punya cuti tahun pon melambak giler esp. engineer hat cha ya nun alif tuh.. /hihi

Apelagi, sakan laa aku blog-hoping, chatting & gossiping thru ym conferencing.. /wahaha

Kesian kat sorang member chat aku.. Tak sangka, dlm tempoh setahun ni mcm2 dugaan dia sudah & sedang lalui.. Harap2 ko bersabar ye Ngah! Ada hikmah atas segalanya..





P/s: Bila nak buat gathering ni kawan2.. Dah bertahun2 kita dok bergosip kat 'chat room' tue jerghs..

P/s2: Lunch harini mcm siakkkkk!!
/shock

No comments: