Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Friday, June 5, 2009

Nasib baik ada LinkWithin

Secara tak sengaja, tadi saya terjumpa ini drp blog CPM. Thanks CPM for sharing! :)

Aku mmg dah lama potong kuku mengikut cara tu. Abg aku yg ajarkan masa aku muda remaja dulu.. :) Cumanya, aku tak penah baca sendiri kat mana2 tentang cara itu. So, mcm takde bukti gitu laa. Kat ofis, selalu lupa nak tanya pakcik google. Bila dah sampai rumah baru teringat, tp ade ke masa nak google klu kat rumah? Kem salam! :P

Hmm, untung ada LinkWithin kan? So, sesapa yg blom lagi tempek LW ni, ape kata korang timbang2kan.. Mana tau entry2 terdahulu korang boleh memberi manfaat kpd pembaca2 blog yg lain, kan?

/please




3 comments:

ILA said...

wah,entry yg menarik..dah lupa dah ni...kena wat balik ni

asmaa said...

terima kasih...
dah boleh buat...

~ As ~ said...

hah LinkWithin tu apa??