Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, May 26, 2009

Please acknowledge this email

Satu ketika dulu, KNVogue pernah menulis entry tentang email yg tak senonoh di blog lamanya (tp aku tak ingat blog mana satu :P). Selepas membaca entry itu, baru aku terdetik utk register satu lagi email baru yg lebih senonoh sesuai utk tujuan2 formal (?) seperti nak minta keje ke, nak email surat rasmi ke authority ke, kan.. See Kak? Kau mmg selalu memberi inspirasi tau kak.. ;)

Beberapa hari lepas aku ada menghantar resume menggunakan email baru itu. Dan, ptg semlm aku telah mendapat satu panggilan intebiu. Aku tersangatlah gembira sebaik mendapat panggilan keramat itu. Yer, mmg keramat bagi aku. Rasa mcm nak lompat sampai ke syiling! *woohooo*

Selain drp panggilan telefon, syarikat tersebut juga telah menghantarkan email seperti di bawah ke email aku yg senonoh itu.. Hihi..



Oh, oh, oh.. Tlg doakan aku dpt melepasi intebiu itu dgn jayanya..


On the other hands, masih ingat dgn entry ini? Nampaknya angan2 tinggal angan2. Atas beberapa sebab yg tak dpt aku & dia elakkan. Sedih? Sape tak sedih oi.. Tapi, aku redha..

Yg pasti, aku tetap tidak putus harapan.. :)




16 comments:

mama hafiy said...

good luck yea untuk interview nanti

mama hafiy said...

good luck yea untuk interview nanti

dila~noor said...

good luck for the interview!

memang berguna email yg senonoh ni..sy pun same bt email senonoh utk resume lps ditegur adik sendiri..hihih

knv said...

eh eh eh aku lak yang kena!

:P

btw, good luck!!!!!

kalo dapat belanja eskrem ekk!

:P

~Umi.Sufira~ said...

Sha, Good Luck!

Kak Non, ngah crash diet mana leh makan ais cream....!!;P

Unknown said...

sya,

good luck bebeh!

cysev3n said...

all the best! kat putrajaya kah?

mamaDhea said...

mekaseyy semua..

KNV,
aiskrim potong bley? ;P

CY3.5,
JB jugok.. hihi..

MN said...

all the best to you :)

Unknown said...

all the best beb!

FAM said...

all the best! insya Allah ada rezeki

mamaDhea said...

MN, ZZ, MD & MAA (ke MMA beb? ;P),

Mekaseyyy.. boleh laa bg tips2 utk pegi intebiu.. hehe..

Anonymous said...

aku doakan sepenuh jiwa & raga....

mamaDhea said...

nelcy,
hihi.. geli hati pulak aku baca komen ko.. apepon, mekaseyyy! ;)

Aliff Imran said...

gud luck mamaDhea...bebyk selawat..huhuu,smuga sukses...

dankin said...

habislah kau pergi..takderlah tempe goreng dan ayam bakar fav aku dari kak watie...hehehehhe....n boring ler......sbb...tau2 jek ah...and.....bagus gak ah takder org kirim strawberry tea lagi hahahha...any way good luck........