Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Friday, May 8, 2009

Mood ke laut...

Terasa lambat sungguh masa berlalu hari ini..


Haih..


Lately dah jarang snap gambar anak2 aku.. Sebabnya, henpon merangkap kamera digital aku itu juga sakit. Hmm..


Sunyi sepi betol dunia aku bila tak dak henpon.. Mcm laa ramai sgt yg rajin call/sms aku, kan.. ;P





P/s: Kunun2 aku nak letak 2 mood kat sidebar tu.. Tp, tak jadik plak. Bila aku paste coding2nyer, mmg kuar 2 icon, tp utk mood yg sama.. Ahahaha..

4 comments:

Yan said...

mmg lomah tul klu hp rosak.. wlupun takde org nak call/sms kite heheh

Qaseh said...

ada award..sila amik eik...

miz_eda said...

mentang2 anak2 tak sihat, hp pun boleh sama2 jatuh sakit ek? :P

fauzi-maya said...

hp paling penting.. mcm sama penting dgn breast pump kan janet kan? heheheh...

happy mother's day!!!

p/s : amacam jumpe farah ari tu?