Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Monday, May 25, 2009

Macam inilah...

...gaya Hadif merajuk last week.









Err, kejam tak amik gambo masa anak tgh mengamuk2? Dah pujuk2 tak jalan jugak, aku candid laa.. Ngee..




11 comments:

mast@work said...

bagus sya, biaq simpan.. nanti bila besaq, noti, kasi tunjuk gambaq ni kat marka dia.. hahaha

*marka=awek

knv said...

memang kejam!

dan keji!

:P

mamaDhea said...

mast,
haa.. baguih gak idea tu.. hilang rasa guilty sekejap.. ahahaha..

knv,
hikhikhik.. cudn't help laa kak..

jua said...

pic last :

"mama! no camera plszz"

rizza said...

merajuk ke tu.. hehhe mak dia memang kejam.... hahhaha

mamaDhea said...

jua,
rasanya itulah kot yg Hadif cuba sampaikan kat mama dia yg kijam ni.. ekeke..

rizza,
ha'ah kak.. merajuk laa tuh ke mengamuk? ehehe..

kak, ko lagik kejam tau kak.. selalu tayang kek sodap2 kat ym tuh.. buat sya meleleh air liur je tau.. kan, kan.. ;P

MommyDania said...

aiseh, jua, smart minds think alike la. i baru tepikir statement tu jgk.

madamoiselleczar said...

kahkahkah..aku tabley bikin ittew macam nyah kat Danial..mau dia amok pi hampok kamera phone aku plaks kang...huhuhuhu....baran ya rabbi!
btw, hadiff amok pon tetap kiut..hihihihi

kakyong said...

salam
kakyong penah video kan fikri masa dia tgh ngamuk.. la ni kalo dia buat perangai, tunjukkan video tu.. hahah, sah2 malu sendiri.. now baru 3 tahun.. tunggu nak tunjuk masa besyor sket nanti...
letih gak kan nak mujuk anak2 merajuk @ ngamuk ni.. kdg tu buat dek jer... bior dia diam sendiri...

mamaDhea said...

MDania,
;P

Madam Za,
aku rasa klu hadif tu beso sikit mau dia hempok gak henpon mak ni.. hikhikhik..

mamaDhea said...

kakyong,
mmg letih nak pujuk kak.. tu yg biar kejap (sambil candid).. hihi..