Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, May 26, 2009

Sudah selamat tiba.

Aku baru lepas call Hubby. Alhamdulillah, Hubby sudah pon selamat tiba di Pagoh. :)

Kali ini utk eksais Kembaraduga ke hape gitu laa.. Mak tak ingat nyah! Nampaknya, Hubby akan bertapa di Bukit Kepong selama seminggu (till 3rd June I guess). Haih..

Kesian dia. Dah laa tgh sakit gigi. Semlm, ntah berapa org rakan sekerja Hubby yg call aku. Diorang kata, diorang tak jumpa Hubby kat tempat keje. Ahahaha.. Bunyi mcm serius jek.. Nak jumpa mcm mana klu masatu Hubby kat hospital tgh check giginya yg berdenyut2 sejak beberapa hari yg lepas. Pi laa call henpon dia.. Apa daaa..

Ptgnya, Hubby balik lagi. Dia kata, eksais pegi esok pagi (pagi ni laa). Dia kata lagi, nak tinggal pesan kat Dhea, 'Ayah nak work'. Kang ngamuk, sapa susah? Akakkkk jugak.. ;P

Tadi, tak dan aku nak sembang panjang ngan Hubby, bateri henpon dah tet tet tet tettt.. Nyampah tau.. Tak kasik can langsung.. Esok, aku sambut sorang2 ler gamaknyer.. Hmm..




4 comments:

~Umi.Sufira~ said...

Nyah, hubby mu itu mesti seorang yang gagah perkasa kan nyah..kekeke...itulah persepsi aku pada seorang askar;P

cysev3n said...

nyah, toksah sedih2.. aku pun pernah gak celebrate sorang2.. pasal, er.. pasal tengah pantang time tu.. huahuahauahua

mamaDhea said...

Mimi,
gagah perkasa? kahkahkah.. gagah laa juga kot.. ;P

tp, klu ko tgk dia mesti tak caya yg dia adalah seorang askar.. ;)

CY3.5,
ahaks.. CY sudah tukar jd CY3.5 ke?

ekceli thn2 sudah pon sya celebrate hari itu dlm pantang.. hihi..

Marsha~ said...

aku pun celebrate sensorg nyah.. huhuhu