Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, May 28, 2009

Luckily I do my homework!

And, luckily I bring along my a dictionary! Kehkehkeh.. :P

Sebab ape aku kata lucky? Sebab ini ler..



Actually, test yg ni tak perlu guna dict. pon. Aku guna dict. tu masa jawab 1st paper (10min shj). Paper tu ala2 cam personality test yg KNVogue pernah war-warkan satu ketika dulu.. Perkataan2 dia mmg bombastic sket laa, tu pasal aku kena refer kat dict.. :P

Klu korang nak tau, semlm aku tak boleh tido mengenangkan ini. Kahkahkah! Nampak sgt laa aku ni mmg desperate nakkan keje tu kan.. :P

Since tak boleh tido, aku buat ler homework sikit mana yg patut. Lepas dpt email aritu, aku dah print out siap2 mana yg perlu. Ptg semlm, aku dah tumpang fotostat sijil2 aku kat ofis.. Ops! :P So, mlm tu (disebabkan tak boleh tido jugak) aku siapkan bekalan susu utk Hadif (semua fresh ebm - kes malas nak thaw frozen :D) & cloth-diaper beserta baju2an Hadif. Mcm biasa, setiap hari aku akan bekalkan Hadif 3 psg baju jerghs.. Kunun2 biar paginye aku tak kelam kabut nak buat benda2 tu laa.. Hihi..

Ingatkan lepas dok turun-naik-turun balik-naik balik bilik tu, mata boleh ngantok laa kan.. Ye laa, badan dah letih, mata mesti ngantok, kan? Kem salam laa.. Makin segar bugar lagik adelah mata aku ni. So, aku bancuh hot choc (resepi drp CPM - sila google sendiri kat blog dia :P). Sambil minum, sambil loading baju dlm mesin. Pastu, sidai baju tgh2 mlm. Sib baik adik aku nak temankan.. Ahahaha..



Akhirnya, pukul berapa aku tido? 5 PAGI!!



P/s: Pagi td aku org pertama sampai.. Kira berbaloi jugak laa tak tido semalaman kan.. :)

1 comment:

Diver Mom said...

bagusnya.. :) all the best ya!