Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Monday, May 18, 2009

Menghitung hari..

Saya bkn menghitung hari kepulangan suami terchenta.. Kerana, si dia sudah pon selamat pulang ke pangkuan kami anak-beranak sejak err, 2.30pg, Sabtu, 16hb Mei 2009. ;P


Birthday Dhea & Hadif dah lepas dah..


Birthday diri sendiri, jauh lagi..


Birthday Hubby, laaaagik jauh.. ;P


Hari Ibu & Hari Guru (Selamat Hari Guru utk semua Guru2 esp. Blogging Guru(s)!), juga sudah lepas..


Sebenarnya, saya sedang menghitung hari ini. 9 hari lagi sebelum saya (kami) dpt menyambutnya.. :)




5 comments:

Nur said...

owh..penantian satu penyiksaan!

Ealyie said...

aku pun tgh menhitung hari 'itu' jugak.. lagi 2 hari maaa...;)

Marsha~ said...

hari subur kau ke nyah??? nguahahahahahahah

~Umi.Sufira~ said...

Wah dah nak anniversary;P BTW aku bagi ko award eh!:)

Unknown said...

wah.. sambut anniversary yer.. yg ke brp tahun ni?

selepas ulngtahun perkahwinan mamadhea.... ade surprise kot dari che abe?