Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, July 14, 2009

Transformers

Aku kurang minat tgk cerita robot2 nih.. :D Tapi, anak aku minat. Dhea laa terutamanya.. Budak ni mmg, kartun ape pon seme dia suka tengok..

Maka, last weekend, Hubby telah belikan ini utk Dhea.. :D
























Klu takde tulis kat kotak tu, aku mmg tak tau ape ke namanye autobot itu.. :P Mahal jugak ek, RM15.90 sebiji. Nasib baik laa Hadif blom pandai mintak menan tu.. :D




5 comments:

CY3.5 said...

tau takpe.. laki mak yg kena layan kehendak anak bujang 3 orang ni? ngeee.. kalau kumpul 4 jenis robot, kopak dekat 200 la pulakk..

Sayang.Ibu said...

wehhh anakdaramu main robot??? ;)

Hanz said...

Dhea boleh geng ngan Aunty Hanz main Bumblebee, Aunty pun dah ada.Aunty ingat nak bawak abang Hanafi tengok Transformer sabtu ni. Dhea ajaklah Mama tengok jugak. Best tau!

Zuhaini said...

ahahah :)

mamanoa said...

wah..dhea dpt bumble-bee,u ok la gak somi u bli tuk anak, ni somiku bli tuk diri dier sendiri..otobot la..decepticon la..dinoticon la..ader yg terbaru yg robot makan planet plak..besar plak tu namer dier UNICRON...

hmm..huby i mmg fanatik transformers!!!!