Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, July 2, 2009

Keywords

Akhir bln Jun aritu aku dpt tangkap ini.. Sapa punya keje ni baik ngaku skrg! :D





Hamboiiiiiii.. Mentang2 laa aku takdak cuti tahun lagi..


Tadi, ini pulak (tp utk keywords 'This Week')..





Korang nampak tak yg dlm bulatan merah tu? Bila masa pulak aku boyot nih?!! Mak selim melim okeh.. :P

Lagisatu, tiap kali aku check keywords kat Nanang mesti ade je perkataan 'keliwon' takpon 'misteri nusantara'. Apekahh?! :P





P/s: This entry supposed to be scheduled entry & publish on 4pm.. Tp apsal ntah tak keluar.. Aku balik pumping kul 4.20ptg pon masih tak nampak bayang.. Selalu sgt scheduled entry aku tak 'menjadi'.. Apsal eh? :(

3 comments:

Diver Mom said...

erm.. hihi.. no komen.. kelakar.. kadang2 ntah apa2 tah yang mereka cari tapi sampai ke blog kita, kan..? :) sian mereka..

anyway, saya dulu try scheduled entry.. tp x jadi. rupanya saya silap seting time.. dia ikut negara afrika ke mana tah.. haha

selepas saya tukar, baru buleh! :D

~ As ~ said...

keliwon tu mesti pasal cerita dhea keliwon tu....ahahaha

Unknown said...

mamadhea,
kakyong pun lately ade buat sch n3 @ autopublish, tp tak kuor... dedulu tu okay jer