Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Monday, July 6, 2009

Menu berbuka

Dari kecik sampai ke tua (tua? :P), klu berbuka puasa aku tak biasa terus makan nasi. Mesti nak makan kuih-muih atau makanan yg ringan2 dulu. Then, teguk air sampai sebu 2-3mug. Lepas Isya' camtu, barulah jamah nasi. Itupon, klu masih ada ruang utk di isi.. :D

Ni tgh pening nak masak ape utk berbuka ptg nanti. Tekak terasa nak makan spageti. Tp, bahan2 mcm tak cukup pulak. Nak singgah kedai, tak best laa Hubby takde.. :P

Ke, masak asam pedas ayam je? Haih.. Korang ada idea? Menu yg ringkas2 je laa..





P/s: Larat ke aku nak berperang kat dapo nanti ni? Badan cam dah lembek jek.. :D

2 comments:

CY3.5 said...

mak telur dadar je dah cukupp.. kosong plak tu.. takde bawang ke cili ke.. heee..

Zety Zin said...

asam pedas pun sedap nyah.

menu ringkas saya adalah tempe+kentang goreng berlada. mak kan ada darah minang. ekeke.