Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Friday, July 3, 2009

7 perhentian soalan

Tagged again by Umi Sufira.. Thanks dear.. /hihi



  1. Bila kali terakhir anda cuci toilet?

  2. Saya dah lama tak sental toilet.. Klu cuci tu, hari2 cuci.. :P


  3. Pencuci apa yang anda guna?

  4. Utk cuci toilet eh? Sabun TOP + Clorox.. :D


  5. Dalam 1 minggu berapa kali anda mop lantai? Kenapa?

  6. Tak tentu.. Kdg seminggu sekali, kdg 2hari sekali.. Tgk pada tahap kekotoran lantai.. Aku kan ada anak kecik, so, persekitaran tu kena jaga sket sbb si kecik tu suka mengutip habuk..


  7. Apa tugasan anda sebelum menjelang malam?

  8. Ekeke.. Lawak plak baca soalan ni.. Klu weekdays, biasanya balik keje tu aku terus mandikan Dhea & simpan ebm dlm fridge.. Klu weekend plak, time2 camtu biasanya Hubby bwk kitorang ronda2 kat kawasan taman perumahan naik moto..


  9. Apa menu hidangan makan malam anda yang paling simple?

  10. Ikan goreng kurang asam.. :D


  11. Minuman yang anda buat setiap pagi?

  12. Samada teh, teh '0' atau milo '0' :)


  13. Sebelum tidur apa yang anda lakukan?

  14. Ajarkan Dhea baca doa tido.. :P


Settle! /nobigdeal




3 comments:

Zuhaini said...

bagusnya.. alia saya jarang ajar baca doa tidur.. hihi.. :( mungkin sebab saya terlelap lebih awal kot.. :)

::Umi Sufira:: said...

again! cepat dan tepat!:)

asmaa said...

tag cuci tandas lah plak yer :)