Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, July 9, 2009

Anak sapa laa nih...

Baik ngaku cepat!! :P





Semalam boleh ler auntie layan adik main segala benda kat playground tu.. :) Hari ni kena kuarantin, dok dendiam eh kat umah.. Jgn notty2 tau.. Syiannn mama, penat jaga kakak adik yg very the menggeletis.. Kang tak pasal mama jadik tarzan.. Haaaa, tatut tak?




6 comments:

NuRuL DhiA said...

mama dhea jom la join Breastfeeding Photo Contest 2009

asmaa said...

sila ambik award kat blog saya yer !

Anonymous said...

Beb, anak sape niehh?

-ealyie-

isz_3707 said...

gamba kat tempat pusing2 'wang besar-wang besar' tu takde? :P

mamaDhea said...

ND,
insyaallah.. :)

asmaa,
okie, nanti saya amik..

ealyie,
anak opismate aku.. ahaha.. semlm dia seharian kat opis ni hah..

iszan,
ahahaha.. tak boleh nak amik dah.. ada budak cina conquer itu tempat laa.. sabo jek ler kan..

dankin said...

alamak ....anak aku terlepas....cop2 aku nak amek balik ank aku leh..tumpang lalu..............jap
hehehehe.....memang ponet jaga dua org...mak ai sorang merenget...sorang menggeletis...sakit2 pun still on project..mak ai..sabor jek..sesekali..jadi tarzan gak...