Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, January 1, 2009

Welcome 2009

Aku pon nak buat mcm Cik Yan, saje gunakan tajuk yg sama.. ;)

Sebelum tu, mari kita semak semula azam thn lepas. Agak-agaknyer, berapa % laa yg sudah tercapai ek.. Okeh, here it goes..

#1 ~ Sukses!! Skrg ni target utk 1thn pulak. Erm, another 4 months to go..
#2 ~ Sukses jugak!! Rasanya dah terlebih kots.. Hihihi..
#3 ~ Erk, yg ini masih diawang-awangan.. Frankly speaking, aku tak buat lagi any investment pon tahun lepas. So, wajib aku brought fwd ke tahun baru..
#4 ~ Erm, yg ini 50-50. Masih banyak lagi yg perlu aku perbaiki sana sini..


So, all in all 50-70% azam tahun lepas sudah pon tercapai. Alhamdulillah wlpon bkn 100%, syukran syukran..


Now, azam utk tahun ini pulak. 1430H / 2009M..

  1. Breastfeed Hadif sampai dia umo 2thn, which is sampai thn 2010 laa nampaknye kan.. But for now, aku target sampai Hadif 1thn laa dlu.. Insyaallah, semoga dimurahkan rezeki susuibu utk Hadif dan dipermudahkan segala usaha aku ke arah itu..


  2. Aku berazam utk menjadi seorang mama yg lebih tabah dan sabar dlm melayan kerenah anak-anak.. Menjadi seorang isteri yg lebih baik dan rajin memasak.. Aku pon teringin utk membeli oven, mcm cik yan kita..


  3. To stay unpreggy for the whole 2009 dan tahun-tahun berikutnya sampailah aku habis study.. Buleh?! Klu aku asyik 'extend' disebabkan cuti bersalin, bilanyer nak grad.. Dowh!


  4. Aku berazam utk lebih rajin belajar & menaikkan CPA aku yg hampehh itu..


  5. Aku nak belajar buat Excel mcm cik yan tu laa.. Cik Yan, pls email me regarding this matter okie.. Ekekeke ;)





And, last but not least...


2 azam tahun lepas yg wajib di brought fwd ke tahun baru, which is..

#3 ~ To save & invest
wlpon azam ini asalnye aku cilok drp sis Ana, still a good one kan.. ;)

#4 ~ To improve myself as a muslim, a daughter, a wife, a mother and as an individual person
aku rasa setiap tahun mmg kena add azam ini, sbb kita hanyalah manusia biasa.. tidak sesempurna mana pon kan.. ;)


Selamat Tahun Baru, 1430H & 2009M... ;)

8 comments:

i.s.z.a.n said...

HAPPY NEW YEAR!! May all your wishes come true :)

cysev3n said...

apa ke benda yg kau nak aku email nyah? buat gelak je tengok Excel aku tu.. kakakaka..

~Umi.Sufira~ said...

Sya, Selamat Tahun Baru! Semoga semua azam tercapai dengan suksesnya!amin

MN said...

moga2 dipermudahkan untuk mencapainya...

saya pun nyaris2 nak ngambik skin yg ni smalam...hehehe! tapi lagi berkenan dgn yg kat blog saya tuh!

~ As ~ said...

selamat tahun baru 2009..semoga tercapai segala azam tahun ni...

nonie said...

Happy New Year... semoga berjaya mencapai semua azam thn 2009 ni... ooo sya tgh study gak ek hehe katne ye? gudluck la yea... mari kita sama2 berusaha! btw, I like ur new skin

.:chEyaNtie:. said...

syam..selamat maju jaya jugek..azam utk stay tak preggy utk thn 2009 n so on tu yg tak tahan tuuuuuuu hehehhe chaiyok!

Anonymous said...

selamat thn baru (err... cina?). semoga allah permudahkan jalan. baguznya ada semangat sambung study.... kagum ni (sbb aku lama dh angkat bendera)... he..he.. aku study bab anak je (boleh kan...)