Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, January 20, 2009

Thanks to...

...Arnie sebab telah sudi mem'pass'kan semula tag award ini..



Peraturan untuk menerima award ini ialah:
* Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.
Done, twice actually! ;P


* Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
Arnie aka Mummy to Harith & Hannah. Kami berkenalan di forum kegemaran ramai. Setelah membaca tag ini di blognyer, baru perasan yg kami sebaya.. Kahkahkah! Ampun..


* Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.
Since saya pon tgh boring wlpon keje melambak, layan laa...

  1. Wlpon saya & Arnie sebaya, tp saya hanya SAH menjadi seorang isteri kpd seorang 'mat perang' (nak ckp jugak lagi tuh ;P) ketika saya berumur 24 thn. Pada tahun 2006, saya telah selamat melahirkan anak sulong kami, Dhea Suraya. 2 years later, kami dpt 2nd baby pulak, Hadif Irfan..


  2. Saya PON jenis yang berat badan tidak naik banyak ketika pregnant, sama seperti Arnie.. ;P


  3. Saya mula 'menjebakkan' diri dlm arena blogging ini selepas 'terpengaruh' dgn beberapa blog yg saya kagumi. Dan, kini saya sedang berusaha utk menjadi salah seorang blogger 'tegar' dgn merajinkan diri menjawab tags yg telah diamanahkan.. Ngeh ngeh ngeh..


  4. Saya kini dlm usaha to stay unpreggy at least for 2 years.. Ini adalah antara azam tahun baru saya sebenarnya. Mampukah saya?! Ekeke.. Usaha saya ini nampaknya dipermudahkan lagi dgn ketiadaan Mr. Hubby di sisi selama 4 bln (nak sedih ke gumbira?! mak dah konfius ni..) kerana saya tidak perlukan 'Noriday & whats not'.. ;P


  5. Antara favourite drinks saya kini ialah Teh C Peng.. Sedappppp!


  6. Saya PON suka buat kerja last minute. Biarpun berazam utk habiskan sesuatu task itu before deadline, but end up mesti settle last minute.. Yg penting settle.. ;)


  7. I support BREASTFEEDING 100%.. ;)


  8. I enjoy CLOTH-DIAPERING my kiddies..


  9. I also enjoy BABY-WEARING, wlpon saya sgt menginginkan INI.. Saya sudah pon mempunyai sehelai Pouch sling & kini sedang galak men'survey' Mei Tai pula.. ;)


  10. Saya JUGA dlm usaha mem'potty-train' anak sulong saya, Dhea. Sgt mencabar jiwa raga! Usaha ni sepatutnya perlu dilakukan secara berterusan utk mendapat result seperti yg diharapkan..


  11. Saya SGT SAYANG & BERTERIMA KASIH kepada sahabat-sahabat maya yg sudi menge'tag' saya.. Bak kata Cik Yan, itu tandanya org syg kat kita.. ;)



*Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
Done, too..


Okie Arnie, settle! ;)

No comments: