Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, January 8, 2009

Cute's Blogger *winkk* ;)

Yeay! Dpt award lagi.. Thank you sooooo much! This time award diberikan oleh seorang sahabat lama, which I coincidently ter'blog-hop' ke blog dia.. Hehehe.. One of the benefit of blogging, rite friends?!



Ok, here goes...

Peraturan untuk menerima award ini ialah:

  1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.
    DONE! ;P


  2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
    Aishah ni adalah kawan lama aku. Kami satu sek men, sampailah aku form 3. Kami jugak sekelas masa sek agama kat Kg. Kastam. Kan Aishah kan.. Aku ingat-lupa-ingat dah nie.. ;P


  3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).
    Boleh refer kat sini, sini dan sini jugak.. ;) Tak larat mak fikir lagi..


  4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
    So, I'm passing this award to...

    1. Umi Sufira

    2. Arnie

    3. CapT

    4. Cik Yan

    5. Mrs. Noba

    6. Marsha

    7. Kak Ana

    8. Raihan

    9. Ealyie

    10. Jua


  5. Jangan lupa melawat blog kawan anda dan meninggalkan komen yang menyatakan mereka telah di tag.
    DONE! ;)



Again, thanks to Aishah. Ingat jugak ko kat aku eh.. ;)

7 comments:

cysev3n said...

pergh.. cute la pulak... kekeke.. tp blog mak color tak berapa cute la macam korang..

Thank you so much, Sya!

Qaseh Iman said...

elleh..ko memang dah lupa kat aku..uhuk..nama ko sentiasa dihati ku..ahaks...ko pg x jariah tunang?...

mamaDhea said...

takpe cik yan.. yg paling cute kat blog cik yan tu, nemo & star tuh.. hehe.. cmane nak buat.. ajar ler kite.. ;)

mamaDhea said...

aishah,
aku tak dpt pegi laa.. ada hal sket.. tp tghari tu aku ada call dia.. ko pegi ke?

MN said...

terima kasih (daun keladi)...
nanti ku tepek di blog!

MS said...

sya
ku pindah umh pls update la yea

ayien78 said...

nasib tk de dlm list ...sbb ni fes time menempek kat blog mu ni...singgah sat sbb byk gambar besh2

kalau rajin2...nk shopping baju anak mehla view blog saya

babyjayscloset.blogspot.com