Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, December 16, 2008

Mengapa?!

Apsal tak boleh nak komen nih?!

Aku baru perasan bila aku 'blog-hoping' ke blog Marsha. Dia yg bertanya, dlm 'blog-comment'nye sendiri, kenapa dia tak boleh nak komen kat blog aku nih. Hadoi laa.. Patut laa sunyi sepi je ruangan komen kat blog aku harini.. Ceh, perasan laa tuh mcm ramai bebenor yg sudi mengomen. Hahaha... ;P

Setelah puas aku godek-godek kat comment setting, skrg dah ok balik.. Ni kes aritu laa nih, kunun nak try-out Haloscan @ JS-Kit.. Padan muka aku!

So, kepada blog readers ku sekelian... Rajin-rajinkanlah diri utk mengomen yer.. ;)

1 comment:

~Umi.Sufira~ said...

Sha,aku nak komen dari post ko yang ada ketulan tu lagi..takleh nak post tapi taktau camne nak habaq kat kau..hihi..