Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, December 16, 2008

8am

Esok aku ade appointment kul 8pg. Ekceli appointment esok adalah utk bwk Hadif ke KD for his monthly check-up. Anak aku tu kan dah 8 bln..

Tp menurut kata misi yg aku call td, esok adalah hari berjumpa Doc bg ibu-ibu mengandung. Maknanyer, ramai laa ibu-ibu mengandung yg akan berkampung kat KD tunggu giliran masing-masing utk diperiksa. Huhu.. I've been there, done that! Seksa jiwa raga beb.. ;P

Aku ada option lain. It's either 8am or 2pm. Hence, I opt for 8am. Yg menjadi masalahnye skrg, mampukah aku siap 'on-time' nih?! Siap laa aku berkuntau dgn kerenah anak-anak aku itu pg esok..

Or... Shud I just call & ask Hubby balik jugak harini?! ;P

2 comments:

Mama Adib said...

sya
berjaya tak g by 8am

keh keh aku dulu2 suruh laki aku g amik numbor dulu.. then lepas tu mak akan nyusul dgn adib.. idak kalu memang baik mak g lewat terus

Qaseh said...

klinik gomen memang macam tuh..tadi pg, datang kul 9am..siap check up kul 11.30am..hampeh tul..dah masuk opis lambat..aku x tau le misi2 nih buat ape..dah tau ramai bdk2..cepat2 ler buat keje..