Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, November 18, 2008

Hutang tag Mama Adib

Aku dah kena tag ni lame oleh Mama Adib. Tp baru harini baru 'dan' nak buat. Sowiey yer... :D

Okie, here it goes.....


1. The age you'll be on your next birthday:
Umo aku akan genap Dua Puluh Lapan tahun pd Dua Haribulan Julai Dua Ribu Sembilan.

2. Place you want to travel to:
Cuti-cuti Se-Malaysia.

3. Your favorite place:
My own space. Bila laa nak dpt masuk rumah sendirik nih weihh!

4. Your favorite food:
Nasik. Mcm mana pon mesti nak makan nasik sekali dlm sehari.

5. Your favorite pet:
Takde.... Tp aku suka kucing :D

6. Favorite color combination:
Ikut mood... Tp aku berapa nak suka HITAM! <---- sila highlightkan di sini

7. Favorite piece of clothing:
T-shirt & jeans. Dulu, kini & selama-lamanyaa...

8. Your all time favorite song:
By Shania Twain...

9. Favorite TV show:
Jalan-jalan Cari Makan.. Syok je tgk host dia makan.. Berselera sungguhhh!

10. First name of your significant other/crush:
No idea..

11. Which town do you live in:
Aku telah dilahirkan & kini sedang menetap di Johor Bahru.

12. Your screen name/nickname:
isha2710, mamaDhea

13. Your first job:
Cashier kat Xtra Hypermarket. Tp skrg sudah tukar jd Giant. Kebetulan masa mak start keje tu diorang tgh bz utk mid nite sale 31st Aug. Pergh, letih nak mamposss!!

14. Your dream job:
WAHM... Mampukah??

15. One bad habit that you have:
Kutil kuku jari manis kaki kanan ku :D

16. Worst fear:
Kawan sekolah penah lilit ular getah kat leher mak masa mak tgh khusyuk study kat bilik study sensorang. Kat situ jugak kena maki.. Nasib laa.. Hahahaha... Sesungguhnya aku mmg takut & geli dgn ularrr...

17: Things you'd like to do before you die:
Bayar segala hutang-piutang & minta ampun maaf pd org-org yg aku dah termengumpat; sediakan segala keperluan utk anak-anak, etc etc.... And the list never stop until.... :D

18. The 1st thing you'll buy if you get $1,000,000:
Err... Tak dpt nak difikirkan skrg. Tunggu laa dpt btol-btol $1,000,000. Itu jam, tau laa mak nak wat ape dgn duit sebanyak itteww! ;P

19. Your husband/wife:
En. I


Phewh! Akhirnya, settle hutang mak eh Mama Adib.. ;)

3 comments:

MAMA ADIB said...

lama giler hang berhutang.. sik baik aku dah halalkan walaupun tak bayor keh keh keh

Mummy HnH@arnie said...

Sya,

Kiter sebaya ghopenya! :p
bagus tag nie... hihih...

mamaDhea said...

mama adib,
hahahaha... lama giler pon aku ingat tau.. skrg 0-0 haaa....


arnie,
kita sebaya eh? ihiks! :D