Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, November 3, 2010

Aku rindu

Sangat sangat rindu actually.

Harini tergerak pulak utk bloghoping. Seblm2 ni aku hanya baca melalui Google Reader jek. Walaupon tak semua blog yg sempat aku lompat2, mana yg sempat aje laa yek.. Insyaallah, will follow up with user y'all later. Eh, mcm ayat dlm Syslog plak. :P

Seriously, aku rindu giler nak blogging. Rindu nak update milestone anak2, esp Emir Ziqri. Rasanya, aku tak penah lagik update milestone Emir kat blog kan.. Huhu..

Nantilahh.. Suatu hari nanti yg entah bila aku pon tak tau. Kepala hotak rasa mcm dah bebal nak menulis panjang lebar.. :D

Anyway, banyak giler yg aku tertinggal pasal kengkawan blog. Contohnya Pn MIO kita, dah preggy ghupernye. Tak silap tengah tunggu hari kot. Semoga selamat dan dipermudah segala urusan ye kawan.. :)


1 comment:

maya amir said...

terkejut gak tetibe nmpk ko update nyah...hehehe