Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, November 16, 2010

Bloglist punya hal

Arini sangat buhsan mengadap FB, maka aku telah gatal tangan utk edit2 blog. Tiba2 terremove bloglist laa pulak. Hamik, terus panik..

Berbekalkan blog ini (blog ni mmg dah hapal dah :D), aku copy & paste aje url blog2 kat situ. Tapi, tak laa copy semua sebab bukan semua aku kenal pon. Mak copy mana yg mak kenal & berminat nak kenal je.. :P

Maaflah sekiranya ada blog add yg aku tak letak kat bloglist baru. Banyak juga blog2 yg aku suka baca, tapi mana nak ingat semua. Biasa laa bila dah blog-hoping ni mesti akan jumpa blog2 yg vadevass kan kan kan..

Oh ya, sebelum terlupa aku nak ucapkan..

Selamat . Hari . Raya . Aidiladha

Btw, esok aku keje. Ada sape2 yg keje juga esok?


2 comments:

maya amir said...

aku punye masuk list tak? hehehe... ok, slmt hari raya dude:)

mamaDhea said...

hihi.. masuk masuk.. ko punya memula ada 2 n dedua nama maya.. pastu aku pening, aku delete dua2.. add balik 1 manually.. ekekeke..

selamat ari raya.. ;)