Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Friday, September 25, 2009

Tahniah utk Abg dan SIL!!

Akhirnya, selamat juga SIL aku bersalinkan seorang baby gurl yg hairy kiut miut.. Haruslah kiut mcm mak sedara dia kan.. Dah pak ngan mak dia kiut.. :P

SIL aku serah diri ke HSI seblm subuh tadi, kul 5pg.. Terus lepak labour room (sebab dah kuar tanda) sampailah selamat bersalin secara normal tadi around 9.30am. Alhamdulillah, selamat dah semuanya.. Abg aku mesti gumbira tak terkata.. Mesti punyalah.. Dah bertahun menanti kehadiran cahaya mata sendiri kan..

Congrats again to both of you!!

Aku tadi sempat laa naik wad kejap menjenguk SIL aku tue.. Sempat jugak sembang² ngan SIL tanya itu ini wlpon henpon dok berdering². Kaco ar diorang ni.. Nak lepak lama² pon tak dapek sebab kat ofis aku bebebudak lelaki nak gi solat Jumaat kan.. Kesian plak member sorang²..

Eksaited giler aku tengok baby sampai lupa nak snap gambar.. Ahahahaha.. :D Sempat ciom² pipi baby yg gebu tu jek.. Hmmm, wangiiiiiiiiiiiiiiii.. Mak sukak.. :P




4 comments:

~Umi.Sufira~ said...

Tahniah for both new pa n ma...:)

maya amir said...

bestnye dpt baby gurlllll... ;)

Anonymous said...

tak lama lagi ko lah pulak kan sya.... congrats lah dpt new family mbrs. salam syawal ye sya.

maya amir said...

sya..sori beb, hp aku kene potong ngan maxis cilakak..tak dapek bls msg ko..huhu