Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, September 9, 2009

Terbabas terlepas

Pagi tadi bangun sahur kul 5pg.. Giler lambat. Satu hape tak masak lagi. Hubby awal² cakap tak nak sahur. So, aku just bancuh Nesvita oats instant tu. Ya Allah, seksanya nak perabih oats secawan. Dah habis, aku terus minum Twister orange juice. Nak bagi hilang rasa loya susu tue laa..

Hubby kul 5.30pg tadi dah gerak pi keja. Harini dia kena hantar budak ke Melaka. ubby aku ni jenis tak suka sahur kelam kabut. Daripada kelam kabut, baik takyah sahur. Tp, aku paksa laa jugak td sebab nak jalan jauh kan.. Nak tak nak, dia makan laa jugak sekeping roti Gardenia Butterscotch.. Hmm..

Hadif pon bangun jugak tadi. Memang selalu si kecik ni bangun sekali masa sahur. Tadi, mood dia baik sket. Masa Hubby tgh dok ikat tali kasut but kat depan pintu, Hadif dok skali kat tepi Ayah dia. Sambil tu dok tepuk² bahu Ayah dia..

'Yahh.. Yahh..', sambil tunjuk² kat kasut but si Ayah.. Pastu sengih tayang lesung pipit gigi. Siap angkat² bahu lagi tu yg aku tak tahan tu.. Tak lama tu, toleh belakang plak panggil aku. Kunun nak tunjuk laa kasut Ayah dia tu.. :D

Pagi tadi masa mandi, aku dah muntah².. Keluar balik jus oren yg aku minum. Perghh, perit giler tekak.. Ni, perut dah mula berkeriuk. Kepala aku pon dah pening² lalat balik. Tak tahulah tahan ke tak aku puasa harini. Klu tak tahan pon, bukan boleh makan sesukati. Segan laa dgn staf² yg lain kan.. Haih..

/blur




8 comments:

Ana said...

kalau x larat jangan paksa..sbb awk tue kan pegnen..takut bahaya pulak kandungan tue..

Nuroll said...

kak N pun dh 2 ari terlepas sahur. sempat minum air jer. itupun sampai meleleh2 tumpah. semoga syam sihat selalu hendaknya. K yaz dah bersalin pg td. baby boy lagih!!!

Marsha~ said...

sahle ni kau pregnant.. tanak bagitau aku tuu.. menci.. dah berapa lama ni?? aku malasle nak tgk balik komen lama, mesti kau reply kat situ kan?? tapi takpelah.. aku pasrah je.. :(

IntanSham said...

sian ko nyahhh.. kalo x larat, buka je laaa

Hanz Jamaludin said...

salam sya...lama x dengor kabar berita..how's pregnancy? do take care...kalau x larat pose, jangan paksa diri, sebab x sahur lagi tu..

maya amir said...

laaa sian aku dgr.. aku paham, sbb aku mmg jenis mabuk teruk time preggie..sabar friend:)

Anonymous said...

sya, sabarlah yer.... isk aku pun tak tahan kalau mabuk pregnant masa bulan pose... samalah ngan cik maya tu....

Emma said...

la.. syam preggy gak ke?? brp bln dah nie???

-mama emma®-