Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, September 23, 2009

Back to work!

Boringnyerr... /no

Bangun pagi pon liat. Penat beraya tak hilang lagi.. Tak sampai hati nak tinggalkan suami anak² kat rumah.. Tapi, demi kerja ku gigihkan jua.. *bluwekkkk* :P

Kat ofis ni bape kerat je pon yg ade. Pagi tadi masa aku sampai, lampu malap jer.. Mcm takde org keje.. Ahahaha.. Masing² takde mood laa tuh.. :D

Ok laa.. Nak sambung keje yg ntah hape² nih.. Ngee..

/dignose




4 comments:

scudmami said...

sama lah kita Sya... kena keje sedangkan orang lain tgh best lagi beraya uhuk uhuk...

nway, SELAMAT HARI RAYA... mintak maaf kalau ada tersilap kata, terkasar bahasa...

mamaDhea said...

hi scud,
keje jugak ek? tak besh tak besh.. kan kan..

selamat hari raya jugak.. 0-0 okie.. ;)

Zuhaini said...

oh kesiannya... selamat bekerja!

rabitah said...

gitulah namanya org berkerja. kalau dah tak bulih coti, walau ari raya pon kenalah kerja..lainlah kalau kerja tapi tak rasa macam kerja kan nyah..