Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, September 4, 2008

Dhea oh Dhea...

Dhea suka makan biskut Jacobs Weatmeal.. Skrg ni dah pandai pon bukak tin biskut sendiri.. Gambo ni diambil masa Dhea baru lepas mandi ptg. Dgn rambut tak sempat sikat, dah sibuk gi dapo amik sudu.. Amacam skill Dhea bukak tin biskut..?? Hihihihihihihi.. ;)


Yg ni pulak gambo Dhea makan cekodok.. Resepi terbaru Dhea, cekodok pisang cicah cili sos.. Maklum laa, anak aku ni takut pedas.. Lately baru nak belajar mkn yg pedas-pedas sket.. So, sume pon Dhea bantai cicah ngan cili sos.. Ekekeke ;P


Hehe.. Selit gambo lain plak.. Ni laa dia "gadget" yg mama bwk hari-hari pegi keje.. Wlpon PISA tu 4kg, mak sanggup usung gi ofis.. Asalkan "bekalan" utk Hadif sentiasa cukup.. ;)

8 comments:

mirah said...

slm perkenalan..

comel tgk dhea godek tin bskut tu..
mm..tringat plak my dear daughter aisyah pg td yg bwk tin gula2 pg umah mkcik pengasuh dia. Dia bkn mkn pn, nk bt main. Dlm kete td, cuba amik sket gula2 tu nk smpan, wah dia nangis punya lah kuat ckp nak..nak...
haha last nya, mmg dia menang lh..

Ooppss...klu bg dia mkn sndiri, alamaknya lps tu kna tukar baju lh. Hbs baju comot, tp tu lh kn sblm ank2 ni btul2 blh berdikari, mmg mcm ni lh kna hadapi dlu kn..

MAMA ADIB said...

salam ramadhan sya... 0-0 yea..

dhea bak aunty sikit... boleh tak?

Sya @ mamaDhea said...

mirah,

salam perkenalan juga...

comel mmg comel.. tp bila dh sepah satu rumah ngan biskut, hilang segala kecomelan.. gerammmm plak dtg..

dhea pn suka sgt mkn sweet.. ni kes bs suka bwk gi kedai laa nih.. skrg ni klu amik sya kt ofis ptg, mam bukak pintu keta je dh tanye jajan... cehhh!


mama adib,

yea.. salam ramadhan.. 0-0 juge..

hehe.. biskut pon terliuq ka?? ekekeke.. almaklum, bulan pose...

wanie said...

besar dah dhea ni...suka makan biskut sama cam irfan

Mummy HnH said...

haha, comei nya si Dhea bukak tin biskut tue.. confirm mmg Jacob weetameal-addict tuh... hihih.. seb baik mamaDhea sempat snap gamba ekk, leh 'abadi'kan dlm blog... :P

Sya @ mamaDhea said...

mummy HnH,

haha.. tu pun puas soh dhea benti kejap cm patung sbb mama nak snap.. sib baik henpon pon kat dpn mata masa tuh... ;P

sue said...

hi mamadhea..

hop in from SI (sue75)..

seronok tgk gadget u, i pun dok usung dua bag pegi ofis, kuar rumah dgn 2 anak ke nursery, hubby cakap byknye bag...:-)

nama anak kita sama--Hadif, i nyaris nak letak hadif irfan, tapi tak jadi ...

rizza said...

Dhea... bak cik za bikut jacob sikit.... aku memang penggemar ..lama tak makan...
masa preg kan hassan dulu2 masa kat msia la pulun tu bertin-tin (sib baik la 3 bulan je kat msia.. hehe)... sampai le dlm pantang..makan itu biskut la...