Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, September 23, 2008

Baby Ramadhan **UPDATED**

YEAY! At last mak dpt jugak mms drp Zatul ptg semlm. Ok peeps, ni laa dia baby Zatul... ;)



*****************************************************************
Sabtu lepas, around 5.30pm, aku dpt sms lagi.. Seronot bila baca sms tue.. smsnyer mcm nih...

"Alhamdulillah. Zatul dah selamat melahirkan baby girl 3kg di smc pukul 3.30ptg td"

Waaa.. seorang lagi baby Ramadhan selamat dilahirkan.. Alhamdulillah.. Both mother & baby are fine.. Zatul77 ni salah sorang members kat forum kegemaran aku tuh.. Tak sangka, sudi juga Zatul meng"sms"kan berita kelahiran pd aku. Tp mmg aku awal-awal dah bg no tipon pon.. Hahahaha..

Tak sangka, ramai juga kengkawan aku yg dah selamat melahirkan baby Ramadhan. Aku mmg sukeee dpt sms cenggini.. Kepada sesape yg nk bersalin tu, bole laa smskan berita pd aku. Biar aku war-warkan satu forum.. ;P


Kepada Zatul,
Congratulation & Happy Breastfeeding bebeh...!


;)

p/s: Err...mak sdg berusaha utk dptkan pict baby Zatul.. Klu dpt mms nnti, mak upload pict okie...

7 comments:

ealyie said...

da mcm paparazzi ko ni beb..kekekeke

Fid said...

dgn bangga dan kembang hidungnya aku nak bg tau
aku dah pi(terpi) melawat tapi tak dan nak buat apa...anak aku mcm peluru....

mamaDhea said...

ely,
hahaha... aku sukee...


fid,
tu laa.. aku terbaca kt blog hang.. ekeke.. camtu kalu, bila nk dpt adik akif nihhh?? hee ;)

Fid said...

akif kata tak yah adik...hahaaa

Yan said...

alhamdulillah.. dok baca dia overdue.. dah slamat dah pun..

::Umi Sufira:: said...

Alalal..tomeynya baby..Mamadhea nanti singgah blog amik kad raya yer..

Zety Zin said...

mamadhea,

sila singgah blog saya. ada tag untuk mamadhea