Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, August 14, 2007

Hehehehe

Ahad lepas ntah hangin rajin mane tiup aku ntah. Mak ngan bapak aku pulak gi KL bersama² big bro aku. Ptg tu, aku balik kelas dlm kul 2 camtu. Aku tak terus amik dhea mcm selalunya. Balik rumah dlu & kemaskan rumah yg tonggang langgang tuh. Lepas dah clear sume, aku wat dadih. Ala, guna je tepung instant yg jual kat kedai tu. Tambah susu cair, gula sket, taraaaaa.... Seblom tu aku dah standby mangkuk² kecik utk sejukkan dadih tu. Petang tu adik aku tlg amik dhea kat rumah kak Za sebab aku sibuk sidai baju bagai. Dhea bila dah sampai rumah menjerit-jerit panggil "MAMA MAMA MAMA....". Mmg mcm tu laa dhea klu org lain yg amik dia. Penah skali masa aku balik keje lambat, parents aku yg gi amik dhea. Bila aku sampai depan pagar, aku nampak bapak aku tgh dukung dhea kat luar. Bapak aku kata dhea tanak masuk, asal ade keta wira lalu dhea sebut "MAMA MAMA...". Hehehehe...

Mlmnya pulak, aku tgk Pentas Ikon Asean. 3 negara Asean berentap merebut gelaran Ikon Asean. Filipina, Indonesia & Malaysia. Hehehe...sukanya bila tgk Jac nyanyi. Sambil tgk Ikon tu, satu² mangkuk dadih aku bedal. Last² ade laa tinggal 5-6 bekas lagik. Hahahaha... Aku simpan belen tu utk adik aku. Kesian pulak klu tak merasa. Pastu aku nmpk kentang yg kununnya utk masak bg dhea mkn, tp tak ter"masak²" gak. So, aku buang kulit & rebus. Pastu lenyek², tambah susu sket, salt & pepper sket. Dah siappp mash potato aku... Sejak aku gi dinner kat tmpt adik aku ari khamis lepas, aku ni kemaruk makan mash potato. Ekekeke... Esok pgnya aku masuk dlm bekas kecik & bekalkan dhea...

Hehehe...time takde org kat rumah rajin ler... ;P

No comments: