Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, January 11, 2011

Kehabisan stok

minuman segera pojaan ramai. Ni rasanya antara paket2 terakhir kot. :D




Honestly, aku memang tak minum kopi. Nescafe apetah lagik. Boleh bikin kepala den berpusing. :P Taaaapi, tak tau mcm mana aku boleh masyukk sama ini hwc. Semalam belek2 katalog Tesco, tak nampak pulak bayang hwc dlm katalog. Adapon wmt sajorkk.. Huhuhu..


Sejak2 ekon kat spital ni baru diservis, suhu adalah sangat sangat sejuk melampau. Klu nak solat tue, berchenta nak amik wudhu' okeh. Makanya, minuman segera adalah menjadik kemestian untuk dibawa esp. dikala cuaca sejuk camni. Mudah dan sedap. Mata pon tak jadik nak lelap. :D




So, ape minuman segera yg menjadik pojaan hati korang? ;)




5 comments:

Marsha~ said...

amboi dah mcm model kopi dah.. heuheuheuheu

mamaDhea said...

wakakakakaka.. siot ko yana.. eh eh, lama tak panggey nama ko yana.. :P

madamoiselleczar said...

hazelnut white coffee!!! kod dalam menu 104 :p

maya amir said...

adehhh..aku kopi2 ni kureng sket..buleh mood merudum..tak taulaa nape..nak minum kene sikit2, buat syarat jek;)

mamaDhea said...

madam: euheuheuheuh :P
maya: mak pon nyah.. tp yg satu ni cant resist! ngee~