Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Sunday, January 9, 2011

Hari makan2

Jumaat lepas ada makan2 kat opis. Collect sorang 5 hengget, makan sampai kenyang. Burpp! :P


Aku yang tak keje pon kenalah datang jugak. Rugi laa bayar 5 hengget tp tak datang kan. Giler, kiasu! :P Majlis start lepas waktu pejabat. Aku plak sampai kul 5.15ptg camtu. Petang tu aku sudah hangkut skali Dhea datang ofis. Saje jer buat peneman.. :D


Main menu petang tue adalah nasi goreng dengan ayam goreng rempah. Pastu ada buah tembikai dengan air oren. Pastu lagik :P, ada kek 2 bijik. Dan, ada sorang opismate telah membawa choco ball buatan tangan sendiri. :D


Aku plak bawak kek cokelet versi TTM. Tak tau pulak bos nak beli kek sampai 2 bijik. :D So, aku agak segan nak kuarkan kek cokelet itu. Sampailah Dhea sound,


"Mama, tadi kan mama bawak kek cokelet.."


Tetttttt!! Kantoi sudah.. :P


Kek itu akhirnya dikeluarkan  jugak drp simpanan  peti besi. Itupon selepas majoriti budak2 opis dah blah. Tinggal budak2 cc jek laa. Dengan diorang mak tak segan sebab dah selalu bawak kan sebelum2 nie.


Aku lepak2 kat opis sampai kul 7 lebey laa jugak. Balik tue adik aku ajak pi Kepsi kat Tmn Daya plak. Saje, nak belanje anak2 sdare dia Kepsi. Since Hubby pon takde kat umah, apelagi kita enjoy! Bak kata pepatah, rezeki jangan ditolak.. ;)


Peace!


Iklan Colgate :P


Cobaan untuk buat Peace sign oleh Hadif adalah tidak berjaya. :D





Sebelum pegi Kepsi tue, kena laa amik Emir dulu. Sementara tunggu Emir sampai, diorang gasak bergambar dlm keta. :D

Comeynyerr.. Anak sapa laa nih! :P


Abang dan Adik.. :D


Kakak dan Abang.. :D


Bapak mahal Kepsi ni ek. Cheezy Wedges sekotak kecik tu dah 3 hengget plus plus. :P Aku order KFC Jom Jimat Snack Box yg tak jimat langsung sebab dah kenyang melantak nasi kat opis. Anak2 order Chicky Meal je ler klu mai sini, senang citer. Dapat laa menan-yg-ntah-hape2-ntah tue sorang satu. Balik Kepsi anak2 dah kenyang dan penat. Lepak2 tengok tv kejap, pastu hangkut seme naik bilik tido.


Kul 2pg, tetiba ada orang bukak pintu bilik,


"Hai Ayah.." *sambut Hadif sambil sengih2 kamben* :D


Eh eh, bukan tengah duty ke? :P




4 comments:

Ealyie said...

Isa bajet malam jemahat tuh! ekekeke..

mamaDhea said...

kahkahkah! :P

maya amir said...

sakan depa bergmbr dlm kereta.. kepsi punye psl:))

mamaDhea said...

haaa, tu laa pasal.. diorang ni pantang jumpa kamera.. nak2 si dhea.. emir pon dah pandai wat muka u kita snap gambo dia..