Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Friday, December 14, 2007

*Sigh*

Aku nak menulis laa harini, tp tatau nak tulis ape! Perasaan nak menulis membuak-buak. TP AKU NAK TULIS APE??? Aku ni bknnya byk sgt membaca pon. Buku yg aku baca skrg ni, "Amalan-amalan Semasa Mengandung & Panduan Menamakan Bayi". Haha... Mcm sis Ana tu, byk sungguh kata-kata hikmah yg boleh dikongsi bersama. Wlpon kata-kata tu dipetik drp hasil tulisan org lain. Kagum btol aku, especially dgn post syok sendiri sis Ana recently.. Hahaha.. Anyway, syabas sis!

Nak tulis ape ni weihhh??? Boring ar asyik tulis pasal check-up je. Korang pon mesti bosan baca benda same jek kan.. kan.. Tp itu laa rutin aku buat masa sekarang nih.. Nak ckp pasal investment, lagik laa aku tak gheti!!! Hadoiiii...... Rasanya aku kena rekacipta hobi baru nih.. Jiwa pon kosong jek.. Ecehwahh.. Jiwang la pulak.. Lamenye tak layan big screen. Hubby aku plak tak bule cuti, standby banjir. Maklum la, Johor kan tgh dilanda banjir. 13k penduduk telah dipindahkan ke tempat yg lebih selamat. Semoga keadaan kembali reda & mereka² ini dpt pulang ke rumah masing² dgn selamat.

*Sigh*

Still no idea to write.. So, baik aku balik je laa.. Adios geng! Have a nice weekend... ;P

4 comments:

Fid said...

kahkahkah ko nih sya...

madamoiselleczar said...

ihiks...jiwa kacau ke beb? ;p

Sya said...

hee... ;P

anamiraa said...

sya,
kalau jiwa kacau meh sama2 weng ngan kitaorang. especially madamme za tu. mesti hilang kacau! (err takpun makin tambah kacau hikhikhikhik...sory za tak berniat menyinggung perasaan hang yang delicate tu..)