Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Friday, October 10, 2008

Gambar raya kami



Ini je gambar sekeluarga yg sempat di ambil. Gambar ni pon di snap seblom kami semua keluar beraya lagik. Punya laa bz beraya siangnyerr, dah malam raya pertama baru sempat snap. Tunggu big bro aku sampai dari Pontian sbb hanya dia yg ade digicam. Hahahaha...

Family aku tak laa besar sgt. Adik beradik 4 org shj. Akak aku thn ni raya kt KL belah husband dia. Maka, tinggal laa kami 3 beradik. Abg aku mlm raya dah balik Pontian, kampung SIL. Tinggal laa aku & adik aku.

Mlm raya, aku ngan Hubs sakan mengemas sampai kul 4pagi. Maklum laa, selagi bunduts berdua tu tak tido mmg tak dapek nak berkemas.. Hahahaha..

Tahun ni kami beraya di JB shj. Plan asal ade jugak nak balik kampung Hubs kat Teluk Intan, Perak. Tp atas sebab-sebab tak dpt dielakkan, kami resort to Plan B.

"Takpe laa ye yang... Tak semestinya time tak raya kita tak bole balik kampung kan.. kan.."

;)

No comments: